Sunday, December 15, 2013

Vianočný darček na zjedenie


Do Vianoc ešte stále zostáva niekoľko dní. Navyše pečenie vianočných koláčov je určite v každej rodine v plnom prúde. Mám pre vás preto nápad na rýchly darček, k výrobe ktorého nebudete potrebovať nič špeciálne. Základom sú domáce vianočné koláče a čajové pečivo. Niekto by mohol namietať, že každý má doma cez sviatky toľko sladkého, že ďalšie určite nepotrebuje. Ja si naopak myslím, že je super ochutnať nové druhy a spoznať rozdiely v chutiach klasických vianočných koláčov. Každá rodina má svoje obľúbené recepy a vieme, že aj typické medovníky chutia vždy trochu inak. 

Urobte výber tých najlepších koláčov, zabaľte ich podľa tohto postupu a darujte kamarátke, spolužiakom alebo kolegom. Na výber máte dokonca z dvoch rôznych balení. K darčeku môžete pribaliť aj recept na váš koláč, ak by ho obdarovaný chcel vyskúšať upiecť. 


Na výrobu balíčkov som použila super vianočné etikety z dielne Lia Griffith
Etikety si môžete zadarmo stiahnuť, doplniť do nich požadovaný text a vytlačiť. 


Vrecko naplnte koláčikmi, vrchnú časť preložte smerom dozadu a prelepte lepiacou páskou. 
Zoberte kúsok stuhy, prehnite ju napoly a konce prekrížte. Zoberte etiketu a stuhu ňou prelepte. 


Toto balenie je vhodné, ak chcete zabaliť len jeden koláčik, najlepšie medovník alebo cookie. 
Stiahnite si túto šablónu na obálku, vytlačte ju na farebný A4 papier, vystrihnite a poskladajte. Do vnútra 
vložte cookie, zatvorte a prelepte nálepkou. Nakoniec môžete balíček previazať tenkým špagátom. 


Obchody, v ktorých zoženiete všetko potrebné: 

All photos by Paper Crane Adventures. 

4 comments:

  1. Toto sa mi veľmi páči! ďakujem , tento rok zatiaľ darčeky vôbec nestíham kupovať tak som polorozhodnutá, že budem darovať len jedlé darčeky, tento tip na balenie mi prišiel práve vhod ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to som rada :) tiež ešte musím pokúpiť a vyrobiť nejaké darčeky :)

      Delete
    2. A musím sa poďakovať aj za tip kde nakupovať, včera som si bola kúpiť celofánové vrecká a papier na tlač nálepiek ;) Akurát nemám doma farebnú tlačiareň, náhodou mi nevieš poradiť, kde by vytlačili? Keďže čierno-biele stratia efekt :-/

      Delete
    3. Fakt? To je super, teším sa :) Podľa mňa vo Fax Copy by ti to mali vytlačiť, aj keď akurát s nálepkami nemám skúsenosť, lebo všetko si tlačím doma. Ak by s tým bol problém, tak ešte je možnosť vytlačiť na farebno a prilepiť obojstrannou lepiacou páskou.

      Každopádne daj vedieť ako si dopadla a pošli aj fotku, som zvedavá :)

      Delete