Monday, March 18, 2013

Complementary colors


Good morning, I hope you all had a nice weekend. Just wanted to show you these photos I almost forgot about. It was my boyfriend´s birthday a couple of weeks ago and I had the pleasure of wrapping these gifts for him. I´ve worked with two complementary colors, orange and blue, and I really like the result. 

Dobré ráno, dúfam, že ste všetci mali pekný víkend. Chcem vám ukázať tieto fotky, na ktoré som takmer úplne zabudla. Môj priateľ mal pred niekoľkými týždňami narodeniny a ja som mala to potešenie zabaliť pre neho tieto darčeky. Použila som dve doplnkové farby, oranžovú a modrú a veľmi sa mi páči výsledok. 

All photos by me.

4 comments:

  1. Replies
    1. Ďakujem, nakoniec neboli také zlé tie krabičky :)

      Delete
  2. krásne!
    velmi by sa mi páčil fotopostup ako obaluješ darčeky baliacim papierom. zhyby a podobne robia veľké problémy a potom to vyzerá ako by to balilo batoľa a nie dospelý človek :D tak by bodli rady :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem, to je skvelý nápad, tiež som nad tým rozmýšľala. Určite niečo také pripravím, keď je o to záujem :)

      Delete