Sunday, August 31, 2014

Hurá do školy


Ako dieťa som sa vždy tešila na začiatok nového školského roka. Nenechajte sa však pomýliť. Viac ako do školy som sa tešila do papierníctva na nákup nových pomôcok. Nový peračník, zošity, ceruzky, vodové farby, pravítka, to bola radosť. Keďže ja už som zo školských lavíc vyrástla, rozhodla som sa tento rok urobiť radosť niekomu inému. Ak máte tiež v rodine alebo okolí školopovinné deti, tento balíček je určený presne pre vás. 


Pomocou vyrezávača spravte do prednej časti papierovej tašky kruh a podlepte ho celofánom. 
Tašku môžete potom ozdobiť podľa svojich predstáv. Ja som zvolila malé bodky a jednoduchý nápis. 


Nakoniec už zostáva len naplniť papierovú tašku školskými pomôckami a darovať. 
Už viete koho potešíte takto vyrobeným balíčkom? 


Obchody, v ktorých zoženiete všetko potrebné: 

All photos by Paper Crane Adventures

No comments:

Post a Comment