Thursday, January 23, 2014

DIY knihy / Photo Idea Book


Tie najväčšie a najúspešnejšie blogy už nezostávajú iba pri publikovaní príspevkov. Pustili sa aj do vydávania kníh, s ktorými sa v poslednej dobe roztrhlo vrece. Naozaj si je z čoho vyberať. Jednou z nich je kniha, ktorú napísali dievčatá z blogu A Beautiful Mess. Kto by nepoznal sestry Emmu a Elsie, šikovné američanky, ktoré dennodenne vytvárajú množstvo skvelých projektov, receptov a fotiek. Obdivujem ako dokážu nonstop prichádzať s novými a novými nápadmi. O tom, že dievčatá neotáľajú svedčí aj fakt, že už teraz si môžete predobjednať ich druhú knihu, ktorú práve dokončujú. Ale späť ku knižke Photo Idea Book. V knihe venovanej fotografovaniu nájdete 95 nápadov ako zachytiť veci netradičným spôsobom. Ak chcete oživiť svoje fotky a vyskúšať niečo nové, táto kniha je pre vás. Nemusíte sa báť, žiadne zložité technické rady tu nenájdete. Naučíte sa ako kreatívne a zaujímavo odfotiť svojich kamarátov, ako si vyrobiť filter na fotoaparát alebo ako pri fotografovaní využiť farby a svetlo. A dievčatá samozrejme nezabudli ani na niekoľko DIY postupov ako z fotografií vyrobiť rôzne darčeky. Ak vás knižka oslovila, nájdete ju napríklad tu.

Aké knihy ste si v poslednej dobe kúpili? Zvyknete si kupovať knihy s DIY návodmi alebo sledujete blogy len na internete?


All photos by Paper Crane Adventures

2 comments:

  1. Práve na túto knižku som bola veľmi zvedavá, lebo mám ich blog veľmi rada, ale úprimne som čakala, že bude o inom ako som sa dočítala z tvojho popisu - ty ako, páči sa ti , si spokojná? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Knižka je veľmi pekne spracovaná, ale čakala som od nej viac. Väčšinu tých tipov som poznala, no napriek tomu ich často nevyužívam, takže je fajn si to takto pripomenúť a vyskúšať niečo na zmenu (fotky s rekvizitami, farebným pozadím, filtrami, selfies..). Z knižky sa mi však najviac páčili tie nápady na darčeky :)

      Delete