Monday, December 9, 2013

Do vlasov


Dnes mám pre vás nápad na malý, ale milý vianočný darček. Určite ste už videli tieto gumičky, ktorých sú teraz plné obchody. Mne sa zdajú zbytočne drahé, navyše keď si rovnaké môžete sami doma vyrobiť za zlomok ceny (10 gumičiek vyšlo asi 0,50 Eur). Váhala som či je vôbec potrebné písať postup, pretože vyrobiť takéto gumičky je fakt jednoduché. Ak sa vám páči aj toto konkrétne balenie, nájdete ho nižšie v návode. Tento darček určite poteší každú kamarátku. Gumičiek nikdy nie je dosť, najmä pri našom tempe ich strácania. Výhodou je, že tento darček môžete pribaliť k vianočnému prianiu a poslať ho poštou. Čo na ne hovoríte? Páčia sa vám? Plánujete tento rok vyrábať vianočné darčeky? 


Gumičky kúpite v galantérii alebo v predajni s umeleckými potrebami (asi 0,15 Eur za meter). Ja som ich zakúpila tu


Vnútro obálky tzv. envelope liner si môžete aj vytlačiť. Ja som použila tento od Anmutig


Obchody, v ktorých zoženiete všetko potrebné na výrobu: 

All photos by Paper Crane Adventures

No comments:

Post a Comment